Érdi Nyitnikék 2018

A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara (PMKIK)
 szervezésében megrendezésre kerülő

„V. ÉRDI NYITNIKÉK” – Tavaszi Vásár és Kiállítás

2018. május 11 - 13 .

Érd Aréna (2030 Érd, Velencei út 39-41.)

Jelentkezési határidő: 2018. március 15.

Nyitva tartás:

május 11-én (péntek):     12.00-től 20.00 óráig
május 12-én (szombat):  10.00-től 18.00 óráig
május 13-án (vasárnap): 10.00-től 18.00 óráig

Az árusítás, kiállítási hely jellemzői:

  • Elhelyezés: a csarnoképületen belül kialakított standokon és az épületen kívüli szabadtéren kialakított területen.
  • 4 m2-es, ingyenesen igényelhető standok: 2x2 méter alapterületű, 2,5 méter magas hátlappal, 1 méter magas oldallapokkal és jelöléssel határolt terület.
  • 8 m2-es, bérelhető standok: 4x2 méter alapterületű, 2,5 méter magas hátlappal, 1 méter magas oldallapokkal és jelöléssel határolt terület, áramvételi lehetőséggel ellátva, három napra 100.000,- Ft + Áfa bérleti díj megfizetésével.
  • Kültéri szabadterületen, a kiállítókkal egyeztetett méretű, ingyenesen igényelhető kiállítói terület: a kijelölt területen a kiállító által felállított és berendezett standokon, a vendéglátói büfésor mellett.
  • Bérleti díj megfizetésével, a szervezővel történt egyedi megállapodás alapján kijelölt terület, a büfé jelleggel élelmiszer, italféleség árusítására.
  • Áramvételi lehetőség: jelentkezési lapon jelzett igény esetén a három napra összesen bruttó 6.000,- Ft hozzájárulási díj megfizetése ellenében biztosított azok számára, akiknek a központi világításon túl, egyedi áramvételi forrásra van szükségük.
  • Reklámfelület bérlése: a kiállítás területén reklámozásra alkalmas felületek bérelhetők 25.000,- Ft-tól 50.000,- Ft értékben. Igényüket a jelentkezési lapon jelölhetik be, a részletekről a szervezők tájékoztatást adnak.
  • Standok berendezése: a standokat berendezés nélkül bocsátjuk rendelkezésre, a kiállítók önállóan, saját berendezési tárgyaikkal alakítják ki standjukat.

Felhívjuk az élelmiszert és italféleségeket árusítók figyelmét, hogy a tevékenységüket büfé jelleggel végzők számára - akik vásárlóikat jellemzően helyben fogyasztással szolgálják ki – a vásáron való részvételt bérleti díj megfizetésével tudjuk biztosítani. A bérleti díj mértéke a terméktől, tevékenységtől függően eltérő, egyedi megállapodás szerinti.

A fentiekben részletezett különböző igényeket (áram, nagyobb terület bérlése, külső helyszín, stb.) a jelentkezési lapon külön-külön jelölni, jelezni szükséges!

A kiállítói standok mellett:

  • színpad kerül kialakításra kulturális műsorok, bemutatók, nyereménysorsolások számára,
  • az ünnepélyes megnyitót követően divatbemutatót tartunk, 
  • szakmai fórumok lesznek látogathatók,
  • kozmetikai- és fodrászbemutató megrendezését tervezzük, 
  • kézműves foglalkozásokkal, sportbemutatókkal, szabadtéri játékokkal színesítjük a programot,
  • kétnapos nemzetközi petanque versenyt szervezünk, melyet a nézők is megtekinthetnek, 
  • intézmények, szervezetek számára kiállítói standot biztosítunk,
  • hetedik alkalommal, ünnepélyes keretek között kerül átadásra a „Korrekt Partner” díj, melyre a vállalkozások március végéig pályázhatnak.

Kiállítók kapcsolati listája:

vállalkozás, termék, tevékenység, reklámozása mellett lehetőséget biztosít a kiállítók egymással való kapcsolattartására. A listán a jelentkezési lapon kitöltött adatok közül az alábbiak szerepelnek:

  • vállalkozás megnevezése,
  • résztvevő / kapcsolattartó neve,
  • weboldal címe,
  • telefonszám,
  • e-mail cím,
  • tevékenység leírása.

Kérjük, hogy a jelentkezési lapon nyilatkozni szíveskedjen a listán való részvételi szándékáról, továbbá a „tevékenység leírása” rovat kitöltésekor ügyeljen a széles körű megjelentetésre alkalmas adatok, információk közlésére.

Érkezés, berendezkedés, távozás, nyereménysorsolás:

május 11-én (pénteken) a kiállítók 8.00 órától 12.00 óráig rendezhetik be a számukra kijelölt standokat. 12.00 órakor „csendes nyitás” a látogatók számára, az ünnepélyes megnyitó 17.00 órakor kezdődik, melyet a 18.00 órakor kezdődő zenés divatbemutató követ. A kiállítást 20.00 órakor zárjuk.

május 12-én (szombaton) 10.00 órától 18.00 óráig tart nyitva a vásár. A kiállítók 9.00 órától érkezhetnek a standjukhoz.

május 13-án (vasárnap) 10.00 órától 18.00 óráig tart nyitva a vásár. A kiállítók 9.00 órától érkezhetnek a standjukhoz. 

Felhívjuk a kiállítók szíves figyelmét, hogy a zárást megelőzően nem bonthatják le a standjuk berendezését, nem kezdhetik meg az áruk és kellékek pakolását! A kiállítóként való részvétel kötelező feltétele, hogy mindhárom napon, a vásár nyitva tartásának teljes időtartama alatt a látogatókat fogadniuk kell! A standok bontását, áruk, kellékek elszállítását naponta a zárást követően, a végleges bontást vasárnap 18.00 órától végezhetik.

Az e téren szerzett tapasztalatok miatt a jelentkezési lapon tett nyilatkozattételt kibővítettük.

látogatottság növelése érdekében nyereménysorsolásokat és tombolahúzást tartunk. Minden belépő ingyenes nyereményszelvényt kap, melyeket a szabadtéri kiállítóknál elhelyezett dobozban gyűjtünk. A bedobott szelvények közül naponta kétszer sorsolunk nyerteseket, és a kiállítók által felajánlott  nyereménycsomagokat adjuk át. Tombolahúzást a szombaton értékesített szelvényekből, a zárást megelőzően tartunk. A nyereménysorsoláskor és tombolahúzáskor kiosztott ajándékcsomag amellett, hogy ösztönzi a látogatókat a háromnapos látogatásra, remek lehetőség a csomagot felajánló reklámozására. Ezért a csomagokba érdemes reklámanyagot elhelyezni, elérhetőséget is tartalmazó cégismertetőt. Amennyiben nyeremény felajánlásával hozzájárulnak a sorsoláshoz, az űrlapon erre vonatkozóan is szíveskedjenek nyilatkozni. 

A jelentkezéshez szükséges tudnivalók:

A tájékoztató figyelmes elolvasását követően a jelentkezési lapot töltse ki, ügyelve arra, hogy a csillaggal jelölt mezők kitöltése nélkül nem tud továbblépni. A „Küldés” gombra kattintva küldje el az űrlapot.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy csak az aláírással ellátott jelentkezési lapot tudjuk hivatalos jelentkezésnek tekinteni! 

A jelentkezési határidő leteltét követő néhány napon belül minden jelentkezővel - a jelentkezési lapon feltüntetett e-mail címen - felvesszük a kapcsolatot és tájékoztatjuk az eredményről. 

Fontos tudnivaló: amennyiben vállalkozó, vagy kamarai tag a kiállításra jelentkező, a kiállításon való részvételének feltétele, hogy regisztrációs díjtartozása, vagy kamarai tagdíj tartozása ne legyen! Érdemes ellenőrizni, hogy a jelentkezés beérkezésekor ne legyen hátralékuk!

Mi az Ön további teendője? Kitölteni a jelentkezési lapot, elküldeni, az e-mail címére visszaérkező PDF formátumot kinyomtatni, aláírni és visszaküldeni, majd terméke, szolgáltatása felsorakoztatása mellett ötleteivel felvértezve készülni a kiállításra, s ismeretségi körében reklámozva a kiállítást, minél több látogatót invitálni. Ne feledje: az Ön látogatói a kiállító társai számára is vendégek, vagy vásárlók, mint ahogy a kiállítótársai által toborzott látogatók Önnek is partnerei lehetnek!

A kiállítással kapcsolatos kérdéssel dr. Kupcsokné Polyák Ágneshez, a vásár főszervezőjéhez fordulhatnak a polyak.agi@pmkik.hu, vagy az erdinyitnikek@pmkik.hu e-mail címen.

Szeretettel várjuk jelentkezését!

Jelentkezéshez kattintson ide